Help    |    FAQ
Πράσινες Υπηρεσίες
Εκτός της «πράσινης ανάπτυξης» μένουν τα βιοκαύσιμα

bio

 

Εκτός της «πράσινης ανάπτυξης»  μένουν τα βιοκαύσιμα, προκαλώντας έντονες αντιδράσεις στους παράγοντες της αγοράς, οι οποίοι βλέπουν τις μονάδες τους ουσιαστικά να υπολειτουργούν. Μάλιστα ο εθνικός στόχος που έχει τεθεί για συμμετοχή των βιοκαυσίμων στον τομέα μεταφοράς και είναι 5,75% μέχρι το τέλος της χρονιάς μοιάζει ανέφικτος αφού το 2009 η συμμετοχή ήταν μόλις στο 1,47%.

 

 
Think Green and Win

«Είμαστε ολόψυχα αφιερωμένοι στο να χρησιμοποιήσουμε το καινοτόμο πνεύμα μας και τις γνώσεις μας για να βοηθήσουμε στην επίλυση κάποιων περιβαλλοντικών προκλήσεων»

Η παγκόσμια κρίση, η μεγάλη πρόκληση της κλιματικής αλλαγής και το νέο αναπτυξιακό πρότυπο οδηγούν στην ανάγκη για ολοκληρωμένες επιχειρηματικές λύσεις. Έτσι, οι πράσινες δράσεις αποτελούν αρωγή και πλέον επιτακτική ανάγκη για την πράσινη οικονομία και ανάπτυξη.
Η «Business First» εξειδικεύεται και σε υπηρεσίες επιχειρηματικών συμβουλών που αφορούν την πράσινη ανάπτυξη το οποίο αποτελεί το πλέον νέο πρότυπο ανάπτυξης για την χώρα μας. Η πράσινη ανάπτυξη είναι μια πρόταση για μια νέου είδους πρωτοποριακή ανάπτυξη όπου το περιβάλλον και η ποιότητα είναι ο κύριος άξονας και η βάση ενός πρωτοποριακού και εναλλακτικού αναπτυξιακού σχεδίου μιας χώρας στη παγκοσμιοποιημένη  οικονομία.

Think green and win. Μια επιτυχημένη επιχείρηση πρέπει να είναι συνυφασμένη με τις απαιτήσεις της αγοράς. Συγκεκριμένα η  «Βusiness First» δημιουργεί μια πρωτοποριακή υπηρεσία πράσινης ανάπτυξης. Στην ουσία δημιουργούνται μια σειρα από πράσινες υπηρεσίες που προσφέρονται σε ιδιώτες εταιρείες και οργανισμούς κι εν τέλει πιστοποιούνται γι αυτές.

•    Κατάρτιση ευρύ κοινού και εφαρμογή περιβαλλοντολογικών πολιτικών μέσω ευρωπαϊκών φορέων όπως ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Περιβάλλοντος (EEA)
•    Πράσινες υπηρεσίες – υπηρεσίες που στοχεύουν στην προστασία του περιβάλλοντος, (ενημέρωση για το περιβάλλον, επιχειρηματικές συμβουλές, σεμινάρια)
•    Εκπόνηση περιβαλλοντικών μελετών
•    Έκδοση πράσινων πιστοποιητικών
•    Πράσινες συμβουλές, δημοσιεύσεις και άρθρα
•    Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας (φωτοβολταικά, αιολική ενέργεια)
•    Εκπόνηση πράσινων επιχειρηματικών σχεδίων
•    Εκπόνηση μελετών σκοπιμότητας – βιωσιμότητας περιβαλλοντικών εφαρμογών.
•    Μελέτες ενεργειακής επιθεώρησης.
•    Συστήματα υγιεινής και ασφάλειας στην εργασία ISO (OHSAS) 18001:2007

Αυτό που κάνει τη Business First να ξεχωρίζει είναι ότι πάνω απ όλα δίνει έμφαση στην ανάπτυξη του πελάτη είτε είναι ιδιώτης είτε εταιρία, αλλά πρωτοπορεί βάζοντας προτεραιότητα την πράσινη ανάπτυξη συμβάλλοντας ενεργά στην οικονομία και στο περιβάλλον και εξασφαλίζοντας καλύτερες συνθήκες ζωής και δημιουργίας. Η Business First στρέφεται στην πράσινη ανάπτυξη αξιοποιώντας την περιβαλλοντολογική πολίτική και τα οικονομικά εργαλεία υποβάλλοντας ολοκληρωμένες  προτάσεις στο Πρόγραμμα Δημόσιων Επενδύσεων, στο ΕΣΠΑ καθώς και σε άλλες πράσινες δράσεις. Επίσης, φέρνει το περιβάλλον κοντά στον πελάτη και την ανάπτυξη παρέχοντας πληροφορίες μέσω της ιστοσελίδας μας αλλά και newsletter σχετικά με το περιβάλλον, τις κλιματικές αλλαγές, τις πράσινες δράσεις και γενικότερα ότι σχετίζεται με το περιβάλλον και την ανάπτυξη.


 
Τσάντες με φωτοβολταϊκά στην 75η ΔΕΘ

Οι «ενεργειακές τσάντες» που είναι επικαλυμμένες με εύκαμπτα φωτοβολταίκα, τα οποία φορτίζουν 

τον υπολογιστή ή το κινητό, εκτίθενται στο σταντ του Εργαστηρίου Νανοτεχνολογίας του ΑΠΘ στην 75η ΔΕΘ. Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Έθνος», το Εργαστήριο σε συνεργασία με μεγάλη γερμανική εταιρεία, κυκλοφορεί ήδη στο εμπόριο την «ενεργειακή τσάντα» η οποία πωλείται στην Ευρώπη και μέσω διαδικτύου.tsanta_fotovoltaikii
 
Τα "πράσινα" προϊόντα ποιο γνωστά στους καταναλωτές

Σημαντική αύξηση σημειώνει η αναγνωρισιμότητα των φιλικών προς το περιβάλλον προϊόντων / green productsεπιχειρήσεων, ενώ όλο και περισσότεροι καταναλωτές εμφανίζονται πρόθυμοι να ανταμείψουν μια περιβαλλοντικά υπεύθυνη επιχείρηση και ‘πράσινα’ προϊόντα παρά την οικονομική κρίση. Σημαντική αύξηση σημειώνει η αναγνωρισιμότητα των φιλικών προς το περιβάλλον προϊόντων / επιχειρήσεων, ενώ όλο και περισσότεροι καταναλωτές εμφανίζονται πρόθυμοι να ανταμείψουν μια περιβαλλοντικά υπεύθυνη επιχείρηση και ‘πράσινα’ προϊόντα παρά την οικονομική κρίση.

 

 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 3 από 3