Help    |    FAQ
Τα "πράσινα" προϊόντα ποιο γνωστά στους καταναλωτές

Σημαντική αύξηση σημειώνει η αναγνωρισιμότητα των φιλικών προς το περιβάλλον προϊόντων / green productsεπιχειρήσεων, ενώ όλο και περισσότεροι καταναλωτές εμφανίζονται πρόθυμοι να ανταμείψουν μια περιβαλλοντικά υπεύθυνη επιχείρηση και ‘πράσινα’ προϊόντα παρά την οικονομική κρίση. Σημαντική αύξηση σημειώνει η αναγνωρισιμότητα των φιλικών προς το περιβάλλον προϊόντων / επιχειρήσεων, ενώ όλο και περισσότεροι καταναλωτές εμφανίζονται πρόθυμοι να ανταμείψουν μια περιβαλλοντικά υπεύθυνη επιχείρηση και ‘πράσινα’ προϊόντα παρά την οικονομική κρίση.

 

 Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγει έρευνα που υλοποιείται για δεύτερη χρονιά και η οποία παρουσιάστηκε στο πλαίσιο ημερίδας του Ερευνητικού Εργαστηρίου Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών που διοργανώθηκε σε συνεργασία με το Κέντρο Αειφορίας με θέμα «Πράσινο Marketing και Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στην Ελλάδα».Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, το 37% των καταναλωτών γνωρίζει κάποια επιχείρηση ή και προϊόν που να υποστηρίζει με συγκεκριμένες ενέργειες την προστασία του περιβάλλοντος, ενώ το 2008 το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 25,4%. Το 54% των ερωτηθέντων θα άλλαζε τη μάρκα του προϊόντος που χρησιμοποιεί για να δοκιμάσει ένα νέο προϊόν φιλικό προς το περιβάλλον και το 46% θα πλήρωνε υψηλότερη τιμή για την αγορά ενός τέτοιου προϊόντος. Όπως επεσήμανε ο καθηγητής Γεώργιος Ι. Αυλωνίτης «οι επιχειρήσεις θα πρέπει να προσπαθήσουν να βελτιώσουν την αναγνωρισιμότητα των πιστοποιήσεων ‘πράσινων’ προϊόντων και η προσπάθεια θα πρέπει να ενταχθεί στο πλαίσιο χτισίματος μιας νέας επιχειρηματικής κουλτούρας προσανατολισμένης σε ‘πράσινες’ μεθόδους


Πηγή: www.imerisia.gr